maanantai 16. maaliskuuta 2015

Outfit 14032015

13140315 148b
Koko viime viikko meni ihmeellisessä epätasaisessa horroksessa, sillä tiistaista saakka (eli kohta jo viikon) olen ollut flunssan kourissa. Ihmeellistä tästä tekee se, että olen todella harvoin kipeänä, ja harvoin tarkoittaa oikeasti en koskaan. Töissä olenkin saanut lempinimen "Unbreakable" Bruce Willisin elokuvan mukaan :D Saikulla en ole kuitenkaan ollut, mutta pole-treeneihin en ole uskaltanut mennä ja sepä vasta ärsyttää. Taitaa kuitenkin olla järkevää kuunnella kroppaa, että nyt ei kannata rehkiä ja lepäillä rauhassa. Eikä asiaa auta yhtään tuo mieletön kevätaurinko, josta olen uskaltanut nauttia vain hyvin pienissä määrin ja lopun ajan nuokkunut kotona.. No toivottavasti tämä pöpö lähtee tällä viikolla pois ja pääsen takaisin normirutiineihin :)
13140315 217b 13140315 122b
takki & farkkupaita HM - hame Vero Moda - huivi LV - laukku Rebecca Minkoff - ballerinat Wonders
13140315 233b 13140315 145b 13140315 203b 13140315 125b

7 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun postailet taas vähän useammin <3 Mullakin on taas tankoilu lähteny jälleen kerran paremmin käyntiin ja oon taas oppinu uutta (blogiin tulee kyllä juttua). Paranemisia ja tsemppiä pole-treeneihin myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos Cami <3 Perjantaina ajattelin taas uskaltaa tangolle, ihan hassua kun pelottaa että kaikki taidot on vajaassa kahdessa viikossa kadonnut :D

      Poista
    2. Se tauko voi muuten tehä iha hyvääkin :) Mulla kävi just niin, että olin harjotellu ayshaa pitkän tovin ja sit se yhtäkkiä vaan meni!

      Poista
  2. Ihanat korvikset ja ballerinat! :)

    Heidieelin

    VastaaPoista
  3. Ihanat sukkahousut ja ballerinat :) Upea kokonaisuus :)

    VastaaPoista