sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Pariisin ostokset (ja pari Helsingin myös...)

Ajattelin nyt heti alkuun esitellä Pariisin ostokset, sillä melkein ne kaikki on jo päivittäisessä käytössä ja jos/kun päivän asuja alkaa tulla niin onpahan esitelty ostokset jo :D

ostoksia 001
Ballerinat New Lookista, ihanan blingit!
ostoksia 010
Täydellinen kesähuivi, ollutkin kaulassa jo viikon melkein putkeen :D Löytyi Kookaista<3
ostoksia 002
Pinkit kuuden hengen ruokailuvälineet oli oikeasti järkiostos sillä mulla on vain yksi setti kuudelle ja yksi neljälle ;)
ostoksia 006
Champs-Élyséen Sephora oli isoin koskaan näkemäni, siis jättiläinen! Siellä vierähtikin pari tuntia, hups :D Oon aivan heikkona kaikkiin rasvoihin ja kuorintaaineisiin, Jenkeistäkin viime kesänä raahasin VSn rasvoja yli kymmenen... :D Noi Sephoran omat tuotteet tuoksuu taivaalliselle. Ah.
ostoksia 008
Uusi luomiväripaletti, ei niinkään ohjeiden takia vaan kivojen värien ja edullisen hinnan takia tuli ostettu :)
ostoksia 009
Ja sitten THE ostos, paras;
ostoksia 011
Mä oon niin Longchamp-tyttö, en LV tai Mulberry, Longchamp on vaan se parhain.
ostoksia 013
<3 Mustaa Roseauta olen valehtelematta halunnut pari vuotta mutta en vain ole saanut sitä ostetuksi :D Kaverit oli jo kyllästyneet kun aina Stockalla kävin tätä silittelemässä. Roseau on pitänyt ostaa itselle synttärilahjaksi, joululahjaksi, asunnonostolahjaksi... Ja nyt siitä tuli ihana muisto Pariisista<3
ostoksia 020 ostoksia 022

Ja sitten parit ostokset mitä olen tehnyt ihan täällä Helsingissä kuluneella viikolla;

ostoksia 003
Hetken siedin Lindlin ja Sotkan mainoksia mutta nyt riitti, kiva kyltti löytyi Stockalta.
ostoksia 023
Okei nämä punat ostin jo Pariisiin, mutta esitellään nyt kuitenkin :D Olen innostunut Barbie-huulista enkä vielä tiedä onko se hyvä vain huono :D No ainakin tähän mennessä on näyttänyt ainakin kuvissa ihan ookoolta...
ostoksia 005
Escadan uudehko tuoksu on jotain niin hyvää, vaikken muutoin Escadan tuoksuista pidä. Onneksi kokeilin tätä, ei muuten olisi tullut löydettyä :)
ostoksia 004
Snötä tietty ;) Ja huom söpöt uudet koralliset pussukat!!!
060512 018
Hennesiltä viiden egen (!) toppi, pikkasen vierasta noita nappeja kun taitaa olla hopean ja kullan sekoitus... No ehkä en kuole jos ne vähän enemmän kultaa taittaa ;)
060512 020
Värikkäät huivit on kyllä nyt iskeneet kovaa, niitä pitäisi olla joka päivälle uusi :D Vihreä hippihuivi myös Henkkamaukalta.
060512 019
Vilan vaalea toppi, jostain syystä se oli ihme alennuksessa niin piti pelastaa :)
060512 021
Ähkin ja puhkin Ginassa jättimäisen farkkupinon kanssa iltapäivän ja kassalle sain kahdet Kristenin farkut. Ne olen havainnut parhaiksi; löytyy sopivan lyhyitä ja normivyötäröllä plus nuo vetskarit lahkeissa on kiva lisä :)

Sellaisia ostoksia, nyt voikin Visan laittaa hetkeksi syrjään :D

7 kommenttia:

  1. aaa ihan mielettömiä ostoksia! varsinki roseau, täydellinen ♥

    VastaaPoista
  2. Todella ihanat nuo balleriinat :) Mulla on ollut tuo Roseau jo pari vuotta ja on kyllä ollut todella hyvä ostos,on pysynyt loistokunnossa ! Ja tuo Snöön koru on kiva,mulla on tuollaiset sydän korvikset ! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia, erityisesti nuo ballerinat <3 Roseau on kyllä kiva, se on mulla vaan jäänyt muiden laukkujen takia vähemmälle käytölle. Täytyy ehkä huomenna korjata tämä virhe;)

    VastaaPoista
  4. Oikein kiva blogi sulla! Päätyi suosikkeihin, kun tänne blogilistan kautta eksyin :) Paljonko muuten maksoi tuo laukku ja paljonko Suomessa on Stockalla hintaa? Ja Snö oli myös <3

    VastaaPoista
  5. Baltsut on tosi söpöt! Ja voi, Roseau! Roseau on yksi mun laukkuhaaveista :)

    VastaaPoista
  6. Mites mun tuliaiset? t. hanna

    VastaaPoista
  7. essi: kiitos!! :)

    Miims: luulen myös että tästä alkaa Roseaun kanssa pitkä yhteinen taival ;) ja just katoin tänään niitä korviksia myös, ehkä pitää ostaa!

    Hjenn: hyvä! :D

    Cami: jee tervetuloa! ja muistaakseni Stockalla oli 320e ja säästin reilut 60e nyt kun ostin Pariisista ;) sieltähän nuo Longchampit tulee!

    Reetta: hihih, kiitos :)

    ja voi hansupansu, oli mulla sulle OIKEESTI jotain mutta..... ne on syöty :(

    VastaaPoista