sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Miten aika kuluukin niin nopeasti?

Tämäkin viikonloppu meni aivan hujauksessa ohi, enkä edes saanut tehtyä mitään :D Okei univelan kuittaamiseen meni koko lauantaipäivä, mutta tänään olin suunnitellut olevani tehokas. Mmmjoo no olin sen verran reipas että kävin kävelyllä (kyllä, minä joka vihaan kaikkea mikä liittyy liikuntaan! :D) Ainakin happivarastot täyttyivät siinä kahdessa tunnissa ja sain hymyn kasvoille katsellessani asuinpaikkani ihania taloja. Olen kyllä todella onnellinen että saan asua juuri täällä mistä olen unelmoinut pienestä asti ;)

Ja niin, siitä ihanasta uutisesta josta vihjasin keskiviikkona, KYLLÄ OSTIN IKIOMAN ASUNNON <3
Tässä olen nyt noin puolisen vuotta etsinut omaa kotia ja kyllä on moni herkku mennyt ohi; joko hinnan noustessa liian korkeaksi tai myyjän peruttua myyntiaikeensa. Mutta tasan kaksi viikkoa sitten se oikea sitten vihdoinkin tuli kohdalle ja minä sain sen :) Parasta tässä asunnossa on että sijaitsee viereisessä talossa, ei paha muuttomatka :D Kaupat on tosiaan jo tehty ja muutto on tasan kuukauden päästä, joten ei tässä hirveän kauan ole aikaa laittaa tavaroita kasaan.

Tälle päivälle olinkin suunnitellut aloittaa tavaroiden läpikäymisen; mitä jää ja mitkä lähtee kirpparille. Arvatenkin olen keksinyt kokoajan jotain muuta muka tärkeämpää joten kirpparikassit ovat edelleen tyhjiä :D Huomenna olen kyllä menossa iltavuoroon töihin joten voi olla että innostun vaatteiden lajittelusta klo 22 ja valvon ties kuinka myöhään :D

Päivän asu kuvia löytyy perjantailta, jolloin oltiin Hannan kanssa Jumbossa pyörimässä ja syömässä Chico'sissa (ne pannarit oli jotain niin hyviä!).
270112 028b
270112 010b

270112 015b
En tiedä näkyykö kuvissa mutta neule kimaltelee ihanasti, sekaan nimittäin ommeltu hopeista lankaa ;)
Neule on uusin löyty Lindexiltä, joka on muuten noussut aika nopeasti yhdeksi lempikaupoistani!
270112 025b 270112 006b

Nyt taidankin levittää vaatekaappini lattialle ja karsia raa'asti käyttämättä jääneet vaatteet myyntiin... :)
Heipparallaa!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana paita! Sopii sulle niin hyvin. :) Vieläkö luulet noita olevan lindex:ssä, vai oliko joku ale löytö?

    Terv: uusi lukijasi

    VastaaPoista
  2. Hellurei uusi kamu! :)
    Joo on varmasti vielä, oli parissa eri värissä ja taitaa olla ensimmäisiä kevään malliston vaatteita. Voin jo kuvitella tuon neuleen farkkushortisen ja conversejen kanssa, aijai kesä <3

    VastaaPoista